S cieľom uľahčiť užívateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Používaním našich stránok súhlasíte s ukladaním súborov cookie na vašom počítači / zariadení. Nastavenia cookies môžete zmeniť v nastavení vášho prehliadača.

Úvod » Materské školy » Rozprávky » Súbor rozprávok 1, 3 a 4


        

Súbor rozprávok 1, 3 a 4

skladom

 

Číslo produktu: 102
Odporúčané použitie pre: MŠ a ZŠ
Balenie: Kartónová krabica
cena bez DPH : 415,83 EUR
cena s DPH (20 %):
499,00 EUR

do košíka:
  ks  

Súbor rozprávok pre deti mentálneho veku 2,5 až 7 rokov

V tomto veku sú rozprávky dôležité pre rozvoj mentálnych schopností detí. Pri práci s rozprávkami sa dá bohato využiť tvorivú fantáziu dospelého a pre deti tak budú rozprávky stále zaujímavé.

 

Predkladáme Vám niekoľko možností práce s rozprávkami 

  • logopedické cvičenie a rozvoj reči
  • pomenovanie postáv a deja na obrázku z rozprávky
  • napodobňovanie zvukov zvierat (citoslovce)
  • rozprávanie jednoduchého deja podľa obrázkov z rozprávky
  • k určitej postave alebo tematike môžeme použiť riekanku, básničku alebo pesničku

Dramatické rozprávky
Najprv deti počúvajú rozprávku so sprievodom obrázkov. Potom s nimi môžeme skúsiť rozprávku aj zahrať.

Výchovný program môžme ďalej rozvinúť podľa témy rozprávky:
Pri rozprávke Ako dedko ťahal repku (O repke) – zoradíme obrázky zľava doprava

priestorová orientácia (prvý – posledný, pred - za) hru môžeme rozvinúť v triede – hľadanie hračiek podľa pokynov – pred, pod, za, na, vedľa, hore, dole atď.

 

Rodinné väzby:
babka – dedko – vnučka – vnuk
mama – otec – dcéra – syn
mladý – starý – dieťa – bábätko atď.

 

Pracovná výchova:
Sadenie alebo siatie, starostlivosť o rastliny, zalievanie, kyprenie, hnojenie, potreba slnka a dažďa k životu rastlín. Záhradnícke náradie – motyka, rýľ, hrable, kolík, kanva.

Grafomotorické cvičenie – slniečko, mraky s dažďom, repa – dokresľovanie obrázkov

 

Rozprávka O troch medveďoch:

Priraďovanie troch veľkostí k medveďom – riad, nábytok.
Precvičovanie pojmov: malý, stredný, veľký, väčší, najväčší, najmenší, menší.
U detí, ktoré majú ešte problém s rozlišovaním, používame iba dva rozdiely malý – veľký, menší – väčší.
Precvičovanie pojmov: veľa – málo – nič, menej – viac.
Maša odjedla málo kaše veľkému medveďovi z misky. Mišovi zjedla všetko – nezostalo mu v miske nič. Veľkému medveďovi zostalo najviac kaše, pretože Maši nechutila.
Hru na veľkosti a množstvo môžme použiť na hračky troch veľkostí (autíčka, bábiky, lyžice atď.) Na množstvo používame kocky, koráliky, lentilky, gombíky, ktoré dávame do misky. 
Pojmy: nábytok, riad, druhy rastlín v lese (stromy, lesné plody atď.), zvieratka v lese, ktoré deti poznajú, ako žijú a čím sa živia.

Grafomotorické cvičenie – kreslenie stromov, hub, jalovca, dokresľovanie obrázkov zvierat.

 

Rozprávka O domčeku v poli:
Je pre deti zaujímavá počtom zvieratiek aj po stránke dramatickej. Musia si zapamätať ako zvieratká k domčeku prichádzajú za sebou, a tiež ktoré zvieratká už v domčeku sú.

 

Dramatizácia rozprávky:

Zvieratká voľne žijúce v lese a na poli.
Postavenie väčšieho domčeka – aký stavebný materiál deti poznajú, aké murárske náradie.
Grafomotorické cviky – prší, dokresľovanie obrázkov zvieratiek, kreslenie domčeka.
Pre precvičenie pamäti a pozornosti môžeme použiť párové kartičky s obrázkami daných rozprávok.

 

Súbor Rozprávok 3.  – O kohútikovi a sliepočke, O troch prasiatkach, O kozliatkach.

 

Súbor Rozprávok 4.

O Pampúšikovi, Šípková Ruženka, O dvanástich mesiačikoch.

 

Oproti tretiemu súboru sme na vaše prianie pridali kú každej rozprávke obraz pre interaktivnú  prácu na magnetickej tabuli. (Doplňovanie postáv priamo do obrazu)

Druhou zmenou je zmena v materiáli puzzle, odteraz sú tiež na plaste (hr.2mm.)

 

Obchodné zastúpenie

 

 

NÁZORY A OTÁZKY NÁVŠTEVNÍKOV

Nebol zatiaľ pridaný žiadny názor. Pridajte svoj názor alebo dotaz ako prvý.

ODg4ZT